Nu börjas det ...igen!!!!

Ärligt jävla talat,tycker inte folk att tiden
går tillräckligt fort än att dom redan NU
vill att det ska va jul!!!

VA,VA,VA???

Det läggs upp bilder på julgranar och tomtar
och julgodis både på bloggar och inte minst
på Facebook!!!

Priset gick iaf till dom som satt igång och bakat
lussekatter....
 
BARA FÖR ATT DOM LÄNGTAR SÅ FÖRBANNAT
MYCKET TILL JULEN OCH VILLE KOMMA I STÄMNING!
 
Ameh för fan,det är fortfarande svamptider och
smultronen kommer en tredje gång,måste man
överdriva in absurdum lixom!

Älska gärna julen,men bespara mej alla förbannade
bilder som andas äcklig kaneldoft och dopp-i-grytan-spad!
 
Mycket trevligare än tomtar och julgranar.
Förvisso är färgen lite lik saffran,men å andra sidan,låtsas att
det ÄR lussebullar dårå!!!!
 
Jag blir för helvete deprimerad på riktigt och tänker
att det där kan fan inte va helt friskt nånstans.
 
Jag kanske borde ha kontrat med att jag håller på
med en ny sorts sill till midsommar,för jag längtar 
ju hellre dit än till julen!
 
Crazy onsdagskramar på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0