Man måste inte va på topp jämt...

...men man kan försöka va positiv iaf!
 
Just nu är jag inne i en jävla pissperiod,
allt känns bara blaj och skit och dessutom
ligger det "nån" bacill eller flera i omloppet
som gör att jag verkligen inte är på topp!
 
Det började i torsdagskväll då jag kände att
det ömmade bakom vänstra ögat,det gjorde
lixom ont i skelettet typ,och som ett oönskat
och trist brev på posten var jag svullen mega
på fredagsmorgonen.
 
Jaha tänkte jag,är det dax för ännu en jävla
ögoninfektion nu eller??

Det verkar på nåt sätt som om jag inte SKA
få må okej och känna mej någorlunda när jag
ska iväg nånstans,för som ni kanske vet är
det på torsdag dax för den där kryssningen
jag så finurligt gick och vann i augusti!
 
Jag orkar fan inte bry mej snart,det är väl bara
att acceptera att man ser ut som ett jävla ösregn
jämt och känner sej som en dränkt katt med slokande
öron och slickad päls!
 
Vafan har jag gjort för ont lixom???
VA,VA,VA!!!!

Jag som försöker va snäll och göra gott typ 24/7,ska
man behöva straffas på detta sätt då eller????

Jävla KARMA,nästan så jag börjar tvivla på den 
nu oxå,vem vet,den kanske inte ens finns.
Då hade det väl rimligtvis funnits nån förbannad
rättvisa NÅN JÄVLA GÅNG!
 
Alltså,jag ger blanka fan i att jag åldras,det hör ju
till på nåt sätt,men ALLT annat som ser för jävligt ut
ändå,det som inte har med åldern att göra!!!!

Positiv var det ja,POSIJÄVLATIV ska man ju va 
för helvete och hör sen!
 
Jamen ÅH vad jag inte känner mej positiv nu,inte
ett satans någe kan jag upplysa om,och det beror
på att jag oxå är mänsklig,inte att jag har tappat
fotfästet eller nåt sånt.
Nej då,jag står nog fan stadigare än nånsin med 
fötterna rakt ner i backen.
 
Så,nu vet ni läget vare sej ni vill eller ej!

Och,jag väntar mej alls ingen ömkan eller annat
tjafs.
Det är som det är och nåt jag måste lära mej leva med,
vare sej jag vill det eller ej!

Punkt...

Kram får ni iaf,för snål kommer jag aldrig bli =)
 
Lättar upp stämningen lite på slutet med en glad-Willebild  ♥ 

Kommentarer
Postat av: mellan

Du är vacker mamma! Du är vacker som tusan på insidan och utsidan! Det lyser om dig! Du ska vara precis den du är! <3 vi älskar dig

2014-10-20 @ 10:14:19
Postat av: Mami svarar:

Tack hjärtat ♥
Älskar er oxå...så mycket att det gör ont ibland.
(mest skönont iof) ;)
Puss!

2014-10-20 @ 23:53:06
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0