Jävla sopa!

Som sagt,det här med att försöka få tag
på folk som sitter på olika myndigheter,det
är ungefär som att ha sju rätt på Lotto tre
veckor i rad....med två rätta jokernummer!
 
Efter att igår först ha suttit i väntkö och sen
fått prata med en snorkig jävla kärring som
man kunde tro aldrig hade gjort annat än
legat UNDER täcket,för att till slut iaf få ett
direktnummer till en viss person,och då kunna
konstatera med luren i näven att hon va på
tjänsteärende och tillbaka imorse 8.30.....
....det fick mej att se RÖTT!
 
Naturligtvis när jag så ringde klockan 8.31,får
man besked om att personen INTE är anträffbar
och väntas åter 12.30!
 
Jag hoppas vid nån högre makt att hon åtminstone
är på matematikkurs,för dom räknar ju som FAN
läser bibeln på vissa ställen!
 
Antagligen lär hon INTE va på plats 12.30 heller.
Då är det väl högst troligt lunch i 1½ timme och
efter det AW eller nåt annat skojsigt!
 
Jag blir bara SÅ jävla trött på skiten!
 
Som tur var,kom Wille hit igår eftermiddag och
lättade upp den trista stämningen.
"Mellan" hade oxå varit här en stund på förmiddan,
så vi hann med varsin mugg kaffe och lite prat. ♥
 
Så fort jag säjer "fika",då skiner Wille upp som
en hel himmel med solar och utbrister:"Kaka".
 
Dom är inte korkade di små,tvärtom,han vet
exakt vad mormor har i kyl och frys!
 
Cupcake med turkos marängsmörkräm va inte alls dumt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0