Jag har en grej på G

Ibland kan jag bli sådär jävla uppspelt
över nåt jag skulle vilja göra,bara för
att jag tror att resultatet kommer bli
smashing perfect!
 
Nu är det iof inte alltid det blir det bara
för att tanken är så,men satan i gatan
OM det jag tänkt mej går vägen,då kan 
jag lova att mottagaren blir överväldigad!
 
Eller åtminstone ganska impad och rörd
över att jag testat för hans skull.
 
Nåväl,vidare ska jag vinka av och pussa på
Prinsen som efter middagstid beger sej med
hela sin fiskepackning på höstfiskehelg med
polarna som sluter upp nånstans.
 
Nånstans förresten,dom har destination
Hornborgasjön den här gången.
 
Det passar ju jävligt bra,att han just denna helg
då jag både ska testa min nya ide´ OCH har tvätt-
stugan inplanerad.
 
Igår va jag snäll och bakade nåra muffins samt
gjorde chokladbollar till "Lilleman" som han på
eftermiddan hämtade här.
 
Ibland är det så lite som kan göra så mycket
för dom små liven!
 
Nu är det dock hög tid att ta tag i det s.k testet.
Har vi tur kanske det publiceras bild på alstret
här framöver.
Om inte så låtsas jag inte om att jag nämnt det
överhuvudtaget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0