Glömska Majso!?

Häromdagen trillade det in en tidning på hallmattan.

Ameh vafan nurå tänkte jag och kliade mej
lätt vid hårkantsfästet,inte har jag väl beställt
den där NU!?

Tänkte inte på det förrän igår,då det kom en
bekräftelse på posten.
Loggade in med prenumerationsnumret och 
kunde läsa att det var betalt och att jag stod
som mottagare.

OKEJ!

Men,när jag sen scrollade ner en bit får jag se
ett annat namn som fakturamottagare,nämligen
min underbara Ullis!

Sladdade fort som fan in på FB och skrev ett
frågemeddelande till henne.
Dröjde inte lång tid innan jag fick svar:
"Angående Amelia ska du inte bry dig så mycket utan
luta dig tillbaka o koppla av lite för omväxlingsskull
Puss på dig"!

Jag fick gåshud och blev glädjegråtfärdig på
samma gång.
Det ryms så mycket kärlek och omtanke i mina
vänner att jag blir alldeles svag i benen.


Jag vet faktiskt inte vad jag gjort för att förtjäna mina underbara
och alldeles otroligt älskade vänner,men nåt litet är det nog.

TACK för att ni finns i mitt liv,och i detta fall:
Ullis,du är en diamant och så otroligt outstanding!

LOVE YOU ALL ♥♥♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0