Disciplin,vilket konstigt ord

Inte fan hittade jag disciplinen igår...heller!

Dagen startade med huvudvärk och sen
va det totalt kört att överhuvudtaget ens
fundera i nåra andra banor än att ta det
jävligt slow & easy!
 
På eftermidda´n kom emellertid både Wille,
hans mamma och "Lilleman" på visit,så då
kändes det iaf lite lättare.
 
Jorå,och när kvällen kom började jag så smått
komma ifatt och kunde sätta en gnutta fart.
 
Jag har som ni kanske vet alldeles för lite
utrymmen till alla mina hobbies,men då fick
jag en snilleblixt och rensade ur en liten
byrå som stått undangömd med handdukar i.
 
Den va gräsligt ful i nån beigebrun färg,typ
laminat och sånt som va poppis på 80-talet 
eller så.
 
Det MÅSTE ju gå att fixa till tänkte jag,och
visst kunde jag omstajla den hjälpligt så
den passar i köket och kan ha lite av mina
bak & tårtgrejer i!
 
Resultatet får ni framöver,för handtagen har
inte torkat än!
 
Idag är det hög tid att börja planera lite hur
morgondagens tårta ska utformas,har man som
jag tusen idéer,är det fan inte lätt att få till det
bra när endast ett par stycken får plats!
 
En redigt skön fredag med tillhörande helg
önskas er alla,både trötta och balla ♥
Wille fick både lite choklad och grädde på vispen och va i sjunde sockerhimlen!
 
Sen hittade han ett påskägg och försökte gömma Cindys mat däri,men se den
gick hon inte på,för vem vill vänta till påsk på lite käk!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0