Det drar sej mot en läskig lördag

Först va tanken att jag skulle kladda fejkblod
i hela nyllet och sen gå runt i byn och skrämma
folk till max.
Men sen kom jag på att det ju ligger en inbjudan
till Halloweenmiddag nånstans bland alla mina
grejer och pinaler.
 
Fick ju för tusan det här scary kortet på posten för ett tag sen,så
nu är det bara att ladda för en riktigt bloddrypande kväll med 
de övriga inbjudna.
 
Fixade till en liten äcklig ljuslykta som jag tänkte ta med,för visst
fan måste man väl ha nån slags detalj med döskallar á la Majso
en lördag som denna!
 
Jag har inte funderat på vidare klädval,för dom
Halloweenmasker jag äger är inte fullt så fula
och skräckinjagande som jag önskar dom vore.

Däremot hade jag tänkt ge mej på nån trevlig
dessert,det uppdraget har nämligen fallit på
min lott,och man kan ju inte komma med en 
enkel liten nötkaka tänker jag.

Idéerna finns,det gäller bara att dom tar form
i verkligheten såsom dom ser ut i skallen.

Nu är det som tur är nåra dagar kvar,så jag
får fortsätta spåna och klura ett tag till!

Vad ska ni göra i helgen?
Springa runt med godiskorgar och vråla
"trick or treat" eller??? =)



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0