Allt som kan firas SKA firas...tycker iaf jag!

Jag har en vän,och vi brukar lite på skoj
kalla oss systrar,av den enkla anledningen
att vi ibland blir förväxlade med varann.
 
Inte för att jag tycker vi är sådär superlika,
men folk som kanske inte träffar eller ser
oss mer än nån gång vart tredje år typ,verkar
ändå tycka det!
(vilket förstås får stå för dom) ;)
 
Iaf,nu har hon äntligen funnit SIN prins,och
som grädde på den goda "bakelsen",har han
oxå tagit sina pinaler och flyttat hem till henne.
Rättare sagt,dom har flyttat IHOP.
 
I somras förlovade dom sej oxå,och som en
liten surprise graverade jag förstås varsina
glas åt dom!
(dom bilderna ligger dock på externa!!)
 
Men som sagt,nu har han den lille Prinsen,
gått och blivit en av oss lantisar,så jag fick
ett av mina infall och bakade lite igår.
 
Naturligtvis ska ju en sån stor grej firas och
uppmärksammas,och det ska ju såklart göras
med nåt gott.
 
Jag har bett "syster" min,att komma förbi och
knacka på dörren lite senare idag,och DÅ,då
ska jag räcka fram min lilla välkomst och in-
flyttningsgåva!
 
Vad resten av dagen bjuder på,har jag inte den
vildaste susning om.
Men jag antar att det blir en hel del kaffe iaf.
Måste bara införskaffa lite mer mjölk,jag har
lixom en tendens att BARA köpa EN liter i taget,
och det vet man ju hur fort det tar slut!
 
Nu blev det alls inga superavancerade bakverk,men det ÄR faktiskt
tanken som räknas....glöm inte det!
 
 
 
 
 
Nå,vad tror ni?
Blir dom kanske "lite" glada och överraskade iaf ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0