Skit oxå!

Man vet garanterat att det är nåt skit 
i systemet när inte ens kaffet smakar
som det brukar.
 
Att näsan är täppt och det kliar i den som
om det sitter en liten,liten gubbe därinne och
drar med en flaskborste upp & ner.
 
Jag har fanimej varken tid,lust eller ork med
en jävla massa baciller NU!
 
Om jag får tag i den som överförde skiten på mej,
då blir det jävligt synd om vederbörande.
 
Och inte har jag hunnit skaffa sån där Kan Jang
i tablettform heller,för fetglöm att jag nånsin mer
tar den flytande varianten.
Aldrig i livet!
 
Nån färsk ingefära har jag tyvärr inte heller hemma,
och det är ju oxå en sabla tur,för fy fan vad äckligt
det är,även om "dom" säjer att det kan hjälpa mot
vissa baciller och sånt.
 
Jag får väl helt enkelt trötta ut det som ligger och
halvlurar i omloppet,totalt negligera och fortsätta
som om allt va tip top.
 
Men,imorr´n är det jag som inte lyfter en fena förrän
klockaset slagit 11.
Jag ska banne mej bara såsa runt och VARA!
 
Trevlig söndag på er...eller som här,INTE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0