Sjukt seg början

Lördag,visst fan är det lördag?
Jag har bara en känsla i kroppen som säjer 
att det inte är det utan söndag!
 
Märkligt hur en liten feeling kan styra runt så
man känner sej helt lost.
 
Förvisso gick jag inte till sängs förrän vid 4.50,
och förvisso kunde jag inte heller då somna,så
det kanske beror på att ögona inte vilat i mer än
nåra korta stunder.
 
Dagen idag ligger som ett oskrivet blad men ändå
inte,för jag VET att jag minsann borde göra en massa
grejer,men som sagt,den där riktiga inspirationen och
lusten oxå för den delen,den vill inte riktigt infinna sej.
 
Det går nog åt rätt håll iaf,för jag ser ju att snöhelvetet
börjar försvinna mer och mer.
 
Kan jag inte baka då tänker ni,men NÄ,det blir inget 
med det nu,jag har som vanligt fullt i frysen och så
MÅSTE jag ta itu med helt andra grejer innan jag
drar fram bunkar och formar.
 
Fast när jag tänker efter,så måste jag nog iaf göra
ett par tårtbottnar,och vispa lite marängsmörkräm 
oxå för den delen.
 
Ja ni ser,det är som vanligt med "spretiga" mej,ingen
ordning på allting och ingenting blir redigt gjort.
 
Goder lördag,nu kör vi!
 
Såhär skulle man kunna kalla dagen idag....kanske! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0