Det borde vara spöstraff på sömnlösa nätter

Jag ger fan upp snart!
När ihelvete ska den natten komma då man
kan få SOVA...PÅ RIKTIGT,och inte bara irra
runt i sängen och vira lakan som en rasande
tornado på väg att röja allt i dess omgivning.
 
VA VA VA!!!!

Min nya lilla doktor (ca 20+ och nyutexaminerad)
föreslog sjukgymnastik.!!!
Okej tänkte jag,kommer sjukgymnasten hem och
ligger med mej då...eller???

Alltså,jag vet inte om det skulle hjälpa så förbannat
mycket faktiskt,för dels vill jag INTE ha nån främmande
person i min säng,och för det andra så har nog inte h*n
samma smak som jag vad gäller tv-program på nätterna.
(innan jag stänger av alltså)
 
Då har jag nog hellre Wille i sängen om jag ska va ärlig,
han är mycket gosigare och skulle säkerligen kunna
sparka revbenen på plats vid ryggraden om så behövs.
 
Vad Wille anbelangar,så kom han på besök igår.
Vi fikade och busade,och så ficka han syn på filmen
som skulle blivit julklapp.
 
"Heja,heja" skrek han.(det va Bamsefilmen!)
Så,mormor lät honom få en liten förhandsvisning,för
det där har han nog glömt om en månad när han sliter
av pappret iaf.
 
Efter det fick han bada,och sen va det dax för pyjamas
innan vi sa hej då.
 
Tänk ändå vilken tur jag har som kan träffa honom typ
så ofta jag vill,rena rama lyckan hos en tant som jag ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0