80 miljoner bakterier i en kyss

Man skulle ju lätt kunna tro ATT jag
utsatts för åtminstone hälften av dom
där 80 miljonerna äckelpäckel,men
faktum är att jag inte ens slickat på
min egen spegelbild.
 
M.a.o MÅSTE det jag drabbats av vara
nån luftburen skit.
 
Så jävla dumt att jag inte gått omkring och 
haft mitt munskydd på,jag är ju van att använda
det lite till och från menar jag.
 
Nu är det emellertid för sent,och det enda som
återstår är väl att hålla tungan rätt i mun och inte
utsätta sej för mer idiotiska påhopp.
 
Tradigt,segt och alldeles otroligt trist är det iaf,
att hosta,nysa och torka ögon som rinner.
För att inte tala om hur fort Alvedonburken
minskar i vikt.
 
Om det ändå vore jag som looosade nåra hekto,
men näerå,inte ens den glädjen får jag.
Hade jag det skulle kvällen varit räddad i form av
uppätning igen med nåra goda chokladbitar och
kanske en smaskig dessert.
 
Å andra sidan verkar ju det skitdumt,jag känner
för fan inte ens vad det smakar.
 
Kaffet är heller inget undantag,men det MÅSTE
jag dricka iaf för det är rent psykologiskt och
kan inte uteslutas.
 
Ni som fortfarande inte drabbats av nåra sunkiga
baciller,var jävligt glada vetja,och överväg starkt
att vira en halsduk eller liknande kring munnen
så slipper ni angripare.
Eller om ni helt enkelt inte vill kyssas,det funkar
ungefär som att skylla på mens eller migrän när
man inte har lust att ta av underkläderna!
 
Tjingeling och pling plong från sjukstugan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0