Jag är inte bara mormor...

...jag var ju mamma igår oxå!
 
Det blev en helt ljuvlig söndag med
både "Stora","Lilleman",Wille och 
övriga närmsta klanen.
 
"Mellan" ringde senare på kvällen för
att uppmärksamma sin kära mor,så nog
fick jag uppvaktning alltid.
 
Vi började med utefika och JÄTTEGOD tårta
som "Stora" gjort med "sommarfiness".
Den smakade underbart och var inte alls
svår att svälja ner minsann.
 
Sen gick vi vidare till byns restaurang,där satt
vi oss under ett parasoll och hade det gott.
 
Dom två mammorna (jag & "Stora"),lyxade till
söndagen med varsitt glas vin,för det va vi mer
än värda efter allt vi pallar med :)
 
Dagen till ära fick jag bilen tvättad och putsad
av "Lilleman",så den står SÅ fin och blänker i
solen nu ♥
 
 
 
Lillebror tog med storasyster på en nercabbad snabbtur ♥
 
Två små mammor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micha

❤️

Svar: ♥♥♥
MAJSO

2014-05-26 @ 15:33:26
Postat av: Mami svarar:

♥♥♥
Visst blev bilderna fina :)
Kram & puss ♥

2014-05-26 @ 18:29:59
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0