Hel svartpeppar x 100 ta i trä

Och med ta i trä menar jag ta i HELA
jävla brädgårdslagret en bit bort.
 
Tro´t eller ej,men för tillfället funkar min
älskade Compaq trots allt.
 
Den lyckan kära ni,den lyckan va ungefär
som att skrapa fram en massa stjärnor på
en molnig kvällshimmel och det vill inte
säja lite minsann.
 
Jag har roat mej med att gravera och marinera
lite idag,det förstnämnda va en stormlykta som jag
tydligen inte gjort färdig,och marinaden hällde
jag över köttet som precis just nu ska läggas
på grillen en stund.
 
Man måste ta vara på solskensögonblicken och
verkligen fira typ.
 
Just det,jag hämtade ju en något bakis son
hos en polare på fm,en son som absolut haft
klarare blick och rakare hållning förr.
 
Han fick lite kaffe och mat i magen,sen körde jag
honom till sängen och där lär han väl ligga än.
 
ATT dom aldrig lär sej ungdomarna,hur fan ska
det bli den kommande studentveckan lixom?
 
Hade ju varit kul om han mindes "nåt" från den.
 
Själv vet man när det är dax att sätta på korken
och dricka en hel kanna kaffe,men det har väl
med den enorma mognad man besitter.
 
Nu ska här ätas grillat med en god sallad till.
 
Herrå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0