Det blev en lång dag igår,men en riktig fullpoängare!

Tänk iaf så mycket man kan hinna när
man råkar kliva ur sängen redan före 5.30.
 
Om man nu vill hinna en massa vill säja!
Det va ju ändå vilodag på sätt & vis.
 
Jag hann iaf i god tid fixa nåra mackor och
lite annat gott tills "fransyskan" dök upp.
 
Varför,jag undrar VARFÖR tiden ska gå så jävla
fort när man har trevligt och inget annat vill än
sitta och prata och må bra i oändlighet och utan
tider att passa.
VA!!!
 
Efter tre timmar,som iof snarare kändes som 40 minuter,
var hon tvungen att åka igen.
 
Och när ni läser det här,då har hon redan hunnit
flyga ner till Paris igen för att runt middagstid upp-
träda med sin cello.
 
Hon är nämligen en ytterst fantastisk och mycket
begåvad cellospelare,nästan så man skulle kunna
tro att hon föddes med stråken i handen.
 
Jag har hört henne spela och jag blir salig bara jag
tänker på´t,tänk den som hade den musikaliska ådran.
Det enda JAG har är en totalt trasig sexsträngad gitarr,och
en tolvsträngad fast med typ bara 7 strängar kvar.
Och inte ett skit kommer jag ihåg sen jag spelade,bortsett
från att jag kan ta ett D-ackord!
Och vafan är det att komma med lixom!
 
Nåväl,jag fick ju som vanligt gåvor av fransyskan,och igår
visste euforin inga gränser när hon visade påsen.
 
Alltså ni fattar inte hur glad jag blev,och hur många gånger
jag gått och gluttat ner i påsen sen hon åkt.
 
Rena rama julafton fast i trippel kubik typ.
Hon är bara FÖR snäll och alldeles,alldeles
otroligt omtänksam som springer och letar
grejer åt mej,OCH köper med dom.
Och inte ett öre fick jag betala heller.
 
Hon sa blankt NEJ,och då blev jag förlägen och
rörd på samma gång.
 
Fan vad jag älskar mina fina vänner,alla på sitt sätt,
för alla och envar kompletterar mej på sätt som knappt
går att beskriva annat än med ordet "k♥rlek"!
 
Jag är en lycklig och mycket priviligerad Majso.
Så lycklig att det nog är bäst att sluta skriva nu,
INNAN jag bölar ner tangentbordet med glädjetårar!
 
Dagens kom ihåg:
Var rädd om era vänner,och glöm inte att tala
om vad och hur mycket dom betyder för er.
Både i handling & ord!
 
Fredagskram & blink ;)
 
Fick redan på fm en föraning om att dagen skulle bli ♥-lig.
"Tecknen" finns överallt,och där man minst anar.
 
Det var inte alls kyligt på balkongen,för "fransyskan" sprider
en enorm värme överallt!
Älskar´t!
 
Förstår ni NU vad jag menar med "julafton"?
Fyra paket av favoritkakaon(sockerfri),soft nougat,vit choklad,vanlig choklad,
smaksatt vit choklad,dekorationspärlor/strössel,violextrakt och ännu mer!
 
Att jag inte svimmade va bara tur!
 
Tack älskade Mimi för att du kom,och tack
för ALLT jag fick ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0