"S(k)olsidan"

Jag har ju som bekant inga barn längre.
Iaf inte i den bemärkelsen att dom är
minderåriga och omyndiga.
 
"Lilleman" som numera är en ung man
i sina bästa år,slutar faktiskt gymnasiet
om bara nåra månader.
 
Skolan han går på har haft det struligt,och
klassen har väl inte heller varit så värst 
mycket bättre vad viss personal och struktur
anbelangar.
 
I vilket fall somhelst,så har det nu gått
alldeles för långt,och på måndag har
jag och hans far (som jag separerade från 99)
ett möte inbokat,"Lilleman" ska förstås
oxå vara med.
 
Iaf,sent igårkväll satt jag och "lilleman" och
diskuterade det via datorn lite fram och
tillbaka,och helt plötsligt skriver han:
"Men ta inte på något hårdrock då,eller death"!
 
Eh,så jag får inte ha på mej vad jag vill
menar du,svarade jag honom!
 
Vad får jag tillbaka då lixom,om inte en bild:
 
"Typ sådär kanske,något fräscht stilrent"!
 
Ha,ha,ha...han är för rolig min lille pöjk :)
 
-Accepterar dom mej inte som jag är
menar du,frågar jag då?
 
"Det ska se ut som typ "hon är stek,hon
hon har cash,när du kommer in till rektorerna"!
 
Jag skrattade så det nästan kom ett par 
droppar i brallan kan jag säja.
 
"Ha,ha...näedå vem är jag att döma,
ta på dej vad du känner för"!
Så avslutade han!
 
Och det är just i såna här situationer jag
fullkomligt ännu mer älskar mina ungar,
hur dom blivit och hur jävla härlig och
bra relation vi har till varann.
Att vi kan prata om allt och skoja så det
inte liknar nåt annat.
 
Vad mötet beträffar på måndag,och 
klädsel allrahelst,så håller jag just nu
på att göra ett sött litet diadem,sen
ska jag sy en riktigt scary döskalle-
tröja med lite skira puffärmar.
 
Man kan väl kombinera och göra alla
belåtna vetja!
 
Sen kanske vi kan spela in en kortfilm
med titeln "Skolsidan",där jag naturligtvis
har huvudrollen.
 
Fredagskram & puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaahaahaa så jävla bäst min bror är xD

2014-03-07 @ 23:17:11
Postat av: mami svarar:

Eller hur Tilda,OCH skojsig så det förslår :D ♥

2014-03-08 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0