Nu kan hon komma...

.....svärmor alltså!
 
Känner att jag kanske borde röja bort
det värsta av dom små dammtussar
som bara på en dag hinner samlas,och
så finns det säkert lite mjölrester från
gårdagens bakande som ska väck.
 
Jag har varit SÅ snäll,och bakat både
frukostbröd OCH fikabröd,allt för att
hon ska känna sej välkommen.
 
Därför lämnar jag er nu denna soliga
lördag,med lite bilder,sen fortsätter jag
med sista finliret innan svärisen min
dyker upp här på vischan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag bakade faktiskt en rulltårta oxå,men den blev lixom inte alls som jag
tänkt mej och får ligga i frysen för att bli "annat" framöver istället.
 
Puss & kram hela da´n! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0