Lite spray och lite bakning

Lördagen den sköna bjöd på lite
av varje igår.
 
Plockade fram en canvasduk och 
färger,pluggade in airbrushen och
kladdade lite med fogsprutan.
 
Mitt i alltihopa kom "Lilleman" för
han var hungrig.(som vanligt m.a.o)
 
Man skulle kanske kunna döpa den till "Ryanair" :D
 
Jag hade iaf kul ett par timmar,ganska många för att va
alldeles exakt faktiskt.
 
Vid 19.30 tiden fick jag ett av mina välkända "ryck",och
kladdade ihop en Browniessmet med axtra allt i.
 
Här sparar man inte på finchokladen,så det åkte i 70%-ig
Anton Bergh med havssalt i smeten.Samt hackad vit choklad
och grovhackad mandel blandat med skapligt många matskedar
siktad kakao oxå.
 
Resultatet gjorde oss verkligen INTE besvikna kan jag lova!
 
Ett antal bilder senare va det färdigfotat.
 
Dax att  avnjutas till kvällskaffet med en klick grädde.
 
Jag åt faktiskt med andakt och lät den väldigt pekanta
smaken sprida sej i munhålan länge,länge innan jag svalde.
 
Och prinsen lyckades få ett "tecken" från ovan i sin grädde,när det
uppenbarade sej en döskalle.
Eller om det va en "screammask" typ!
 
Jorå,det va den lördagen i delar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0