Gårdagens firande

Hade just skrivit värsta inlägget,när
jag till min förvåning ser att jag gjort
det på fel bloggsida,dvs på majdesajn!
 
Helvetes jävla skit,och sen försvann det!!!!
 
GAHHHHHHHHHHHHHHH!
 
Nu orkar jag inte skriva ALL text igen,så jag 
sammanfattar lördagen med att det var ett
hjärtligt och härligt kalas för papsen,och även
om långt ifrån alla kunde närvara,så fanns ändå
cirka tjugo personer på plats.
 
Mamma bjöd som vanligt på übergod mat,
men vem vill se folk som äter?
Nej,jag tycker det är roligare med lite annat
på bilderna,som Wille t.ex.
Det är mycket roligare att fota honom.
 
Skulle mot förmodan det inlägg som kom bort
eventuellt komma fram(vilket jag har svårt att tro),
så får jag väl publicera det i efterhand,å andra
sidan är väl chansen lika stor att jag vinner
drömvinsten på Lotto UTAN att ha tippat!
 
Tack för igår alla,och bamsekram till mami
som fixat och styrt med allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0