Foga,spraya och leka sej lite

Häromsistens när "Stora" va här gick hon
in och tittade på min tavla jag har sitter
över sängen i sovrummet.
"Är den till salu frågade hon,eller kan du
kanske göra en liknande med samma text"?
 
Det va den här hon syftade på.
 
Du behöver inte sätta i lampor sa hon och sen frågade hon
sin "N" om det va nån speciell färg HAN kunde tänka sej.
Jag tyckte faktiskt att han sa nåt om blå,och det tyckte jag
lät kul,eftersom jag hade blå färg till airbrushen.
 
Men alltså,förarbetet....
Fy satan så trött man blir i armen av att stå med
fogsprutan i precis rätt vinkel.
Att försöka få det jämnt och skapligt fint är absolut
inte det lättaste.
 
Men iaf,JAG blev iaf ganska nöjd med resultatet och tycker nog att
det blev lite skojsigt med färg.(för en gångs skull)
 
Sen avslutade jag med lite glitterspray för att få upp
effekten en aning,och det blev banne mej ganska fränt.
 
Jag har förvisso inte fått nåt utlåtande från "Stora" än.
Hon är skapligt kräsen vad det gäller design och färger
kan man säja.
Skulle den inte va till belåtenhet,får jag helt enkelt försöka
sälja den till nån annan,så simpelt är den med den saken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0