Vi fortsatte firandet

Det blev ett ganska stillsamt men ack
så härligt efterfirande för "Lilleman"
härhemma igår.
 
Dom som kunde kom och vi åt lite
kaka och umgicks.
 
Gissa vem som höll igång mest,om
inte Wille.Han var tamme tusan typ
överallt,men så slocknade han oxå
direkt i bilen hem sen!
 
Sötaste tröttmössan min ♥
 
Glaset hann bli klart.
 
Datumet var naturligtvis på plats!
 
Lite av dom fina blommorna.
 
Wille fick färsk ananas av mormor och smaskade på den.
 
Bakade en vit kladdkaka på förmiddagen som koplement
till den mörka jag redan gjort.
 
Den mörka piffades upp med lite text och en mössa
gjord i sockerpasta.
 
Ganska pilligt,att med en spretig pensel skriva på den.
 
Lite nöjd blev jag faktiskt trots allt!
 
Sen förevigades alla barnen med respektive skylt.
På "Mellans" skylt skulle det ha kunna stå 2009,men
hon kunde inte bestämma sej för rätt linje direkt,och
pluggade således ett extraår.
 
Nu är det slut med studenter för min del iaf,men
det kommer kanske en liten Wille framöver.
Som ni ser nere i hörnet,så testar han redan nu
skyltgreppet.Man ska ju börja i tid som dom säjer!
 
Och tänka sej förresten,det är hela 30 år sen som
gamla mamman/mormorn själv tog studenten.
Hujedamej,vart tar åren vägen egentligen???
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0