Man måste prova nya grejer

Igår när jag druckit ikapp mitt kaffe som
jag så tårtstressigt hade missat på morgonen,
fick jag ett av mina vanliga bakryck igen.
 
Ganska konstigt egentligen,då jag typ bara
ägnat mej åt just bak och fix senaste tiden.
 
Grejen va den att jag fått nys om av en vän,
att hennes frys var tom och inga kakor fanns.
Just dom kakorna hon en gång typ fått av mej.
 
Jag är ju en ganska omtänksam person,så
därför tänkte jag att,varför inte överraska
och baka en plåt med extragoda Geisha och
dumlekakor åt henne.Fast på mitt vis förstås.
 
Nu hade jag iof inga Noblesse hemma,så det fick bli vit hackad
choklad och strössel uppepå istället.
 
Efter att det var klart och jag ändå hade ångan uppe,
stekte jag på en ytterfilé som sattes in i ugnen.
Blandade till en sallad med Edamamebönor och annat
gott samt kladdade ihop en röra och slängde det i nåra
smördegsknyten.
 
 
 
 
 
 
Nu hade ju knappast överskottsenergin lagt sej
i.o.m detta,nä föffan,jag fick här för mej att
verkligen gå all in och testa en dessert med
lite extra piff,d.v.s färgad.He,he!
 
Men eftersom den inte är färdigstajlad än på
långa vägar,så får ni bara en snabbtitt sålänge.
 
Vaddå,gillar jag turkost eller????
 
Som om det var nog med det stöket,absolut INTE.
För sen slängde jag oxå ihop en efterrättspaj.
 
Kan ju va bra att ha IFALL man kanske får besök,
eller rentav själv blir sugen i helgen!
 
Den är iof inte heller färdigstajlad,men jag kan 
iaf tala om att det är vit choklad i.
 
Nu bara MÅSTE jag fortsätta,har fått för mej att
testa en ny helt egen variant på chokladbollar.
 
Och kanske,kanske att jag även provar en annan
för mej ny grej,jag är ju både nyfiken och lite
halvt men ganska charmigt galen av mej.
Iaf när jag vill själv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0