Leveransdag och kanske lite shortsglutt

För tillfället känner jag mej riktigt nöjd
och tillfredsställd,jag har nämligen gjort
klart dom beställningar som för nu ska 
vara klara.
 
I eftermiddag är det jag som tar på snäll-
byxorna och levererar fem av glasen,inte
fan riskerar jag att dom för det första går
sönder under postgången,eller i värsta fall
försvinner ut i tomma intet under transport.
 
Tänkte att jag eventuellt oxå skulle va smart
och slå två getingar i ett slag och kanske glutta
på nåra nya sommarshorts när jag ändå är
på vift.
 
Det krävs förstås att det finns shorts i modell
något längre ben,jag vägrar lixom visa hela
underredet och allt häng,som numera inte
alls sitter där det satt för låt säja 25 år sen.
 
Alla kanske inte vill lufta "Söderköping"
i sommar,och förresten så hade det inte 
heller varit speciellt upphetsande att se
halva mormorsmameluckerna sticka ut
som en volang i minimala shorts.
 
Nånstans går faktiskt även min gräns,och
inte använder jag korta magtröjor heller,
jag har ju blivit så frusen på äldre dar.
 
Man tycker ju att det kanske borde varit
precis tvärtom,att det varit "kärringhettan"
som satt in,men se där har jag en förbannad
tur och är lyckligt lottad.
Fy för fan för att svettas 24/7 och ha svettpärlor
över hela kroppen.
 
Att gå omkring med ett badlakan över sej
för att kunna torka bort kroppsvätskor,vilket
jävla aber när jag ser det scenariot framför mej.
 
Nejvars,då tar jag hellre på mej ett linne extra
eller drar ett duntäcke över skallen,och så tackar
jag mina superba gener samt mamsen och mormor
för att jag INTE behöver bry mej om sån jävla skit.
 
På tal om glasleveranser menar jag!!!
 
Nu ska här packas och göras iordning,lite nytta
ska jag väl försöka åstadkomma även idag!
 
Kram & bye,sålänge! ♥
 
Första två glasen.
 
Samt resterande två i samma beställning.
 
Och ett ensamglas till en skolavlutningsflicka(läs:student)
 
Inte så himla tokigt va?
 
Dessutom hämtas ytterligare tre glas här
hos mej ikväll,så det blir nog bra det här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfina glas.

Svar: Tusen tack för dom fina orden ♥
MAJSO

2014-06-03 @ 22:52:17
Postat av: Majso svarar:

Tack snälla "anonym" :)
Det värmer i glasgraveringshjärtat ♥

2014-06-04 @ 08:06:08
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0