Ibland förvånar jag mej själv

På riktigt alltså,ibland blir jag fan lite
mörkrädd när jag far omkring som en
skållad kräfta och det bara dyker upp
idéer och påhitt konstant.
 
Igår fick jag en hel del uträttat och gjort
här i min lilla pysselborg.
Först sydde jag en t-shirt till Wille som
matchade zebrasetet från i förrgår,och
sen fortsatte jag med ett par brallor till
honom.
 
Som lite mellanakt vispade jag ihop en
marängsmörkräm och kluddade till lite
chokladdekorationer,för imorr´n ska det
ju bjudas på tårta då mamsen firas lite
i efterskott.
 
När det där va klart,fortsatte jag med en
tavla som påbörjats men som jag inte
riktigt va klar med utseendet på i min
egen lilla hårddisk.
Det är lixom en del som trängs däruppe.
 
När jag ändå höll på avfärgade jag en gammal
klocka som Mia haft med sej och tröttnat på.
Den ska vid tillfälle sen,få ett helt nytt utseende
men än är inte utformningen riktigt färdigtänkt.
 
Pärlorna fick sej oxå en omgång,och ett nytt
turkosaktigt armband har börjat ta form,men
då va klockan långt över midnatt,så att räkna
exakt rätt då blev inte helt hundra :)
 
Men jo,ett studentglas fick sej ju oxå en snabb-
början och lite textning,för nu är det knappt en
vecka kvar tills "Lilleman" tar på sej mössan
och säjer BYE,BYE till skolan för sista gången.
 
Och idag,idag ska jag nog fan se till att få lite
gjort oxå,för tårtan som ska va klar imorr´n måste
fyllas och plastas in,och än har jag faktiskt inte
bestämt VAD den ska innehålla för smaker.
 
Här finns ALLTID nåt att ta sej för som ni kanske
märker,och finns det inget,så ser man till att det
gör det...simpelt va!
 
T-shirt till Wille,denna busiga och goa kille ♥
 
Och ett par brallor med drawstring längst ner.
 
Tavlan mäter 30x90 cm och är airbrushad.
 
Signaturen oxå på plats numera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0