Hemmabolaget "Jourhavande medmänniska" rycker in

Det finns normalt folk,och det finns såna
som typ ALDRIG nånsin i hela sin livstid
ens kommer i närheten av vanligt uppförande
och folkvett.
 
Just för att det finns såna av sistnämnda sorten,
ska jag idag rycka ut och vara stöd till en person
som på flera sätt hela tiden blir anfallen av ett
s.k stolpskott deluxe.
 
Man kan behöva finnas för andra ibland,lugna dom,
stötta och försöka få dom i lite balans inför viktiga
men ack så trista möten.
 
Utan att överdriva,kan man väl påstå att jag har
skapligt lång och BRED erfarenhet av just liknande
situationer.
Situationer och möten då precis ALLT ställts på
sin spets,men när ingen och jag förtydligar,
INGEN ens lagt minsta vikt vid mina uttalanden
och för den delen mina känslor.
 
Detta TROTS att jag då hade mer kött på benen än
än Belgian Blue kreatur och sannerligen kunde
vidimera varenda detalj.
 
Förhoppningsvis kan jag med denna erfarenhet
sätta stopp för en alltför skenande framfart,och
som jag ber till både övre och undre makter om
lite extra spirit idag!
 
Jag ska iaf göra mitt allra bästa och sen hoppas
på att det nån jävla gång,innan det är alldeles
för sent sätts stopp för idioti och galenskap.
 
Nu är frågan:skjorta och kavaj eller ledig klädsel?
 
Ja,vi får väl se vad känslan säjer om ett tag.
 
Onsdagar är ju MINA dagar,så jag får helt enkelt
lita på att det finns en hel del tur oxå.
 
Nu jävlar ska det ryka,så inihelvete!
 
Borde kanske ha väntat tills idag med att sätta i mej dom här,men jag
kunde faktiskt inte stå emot frestelsen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0