Grattis på mej ♥

Jaha,så var den här igen då.
Födelsedagen!
 
Har väl aldrig haft sånt huvudbry över
en tårta som just i år,men eftersom jag
från början bestämt att den skulle göras
först tills imorr´n,fast sen kom på att jag nog
ville ha en liten jäkel dag oxå,så blev det
ett hastverk utan varken rim eller reson.
 
Inte ens en halv idé fanns till den som
gjordes sent igårkväll.
 
Nåja,det är iaf mina färger,och gott smakar
den,den VET jag redan.
Och det är väl iaf huvudsaken.
 
 
 
 
 
För att va ett hastverk,helt godkänd trots allt...eller?
 
Nog om tårtan,"Prinsen" kom med paket idag innan
han drog till jobbet,och jag fick tårar i båda ögona.
 
Glädjen och lyckan visste inga gränser,ända från
högernäven och upp till axelpartiet.
 
Men åh,åh,ÅHHHHH!
 
En RIKTIG maskin till mina graveringar.
En maskin med MASSOR av varvtal och dessutom
med fotpedal till om man så önskar använda en sån!
 
Jag typ dog graveringsglädjedöden för
en stund och bara överöste honom med
pussar och kramar ♥
Faktum är,att han blev lite våt på tröjan
av mina lyckotårar,men det torkar tills
vi gifter oss,för än har han inte friat :D
 
Det kommer bli en toppendag det här,den
har ju redan börjat strålande,trots att regnet
hänger i luften och molnen är grå!
 
Men det ger jag blanka fan i,INGET ska få 
sabba MIN alldeles egen dag!
INGET!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0