Firandet fortsätter

Man kan ju lite lätt säja,att det inte är
som i kärnfamiljer här.
Nu är vi förvisso ingen sån vilket ni nog 
redan vet,vi är ju en samling blandkärnor,
men icke desto mindre utan kärlek och
rötter oss emellan.
 
Det medför tyvärr i såna här sammanhang,
att det inte helt och fullt som man önskar,
funkar med gemensamma tillställningar.
 
Tråkigheterna och anledningarna behöver
jag väl knappast gå in på,så nu försöker jag
göra det bästa av det iaf.
 
Nåväl,just därför har vi i em en liten fikasittning
med gårdagens student här.
 
Har bakat liten kaka på beställning av "Lilleman"
och sen har jag faktiskt en extrasak till honom,
man kan väl säja ett litet studentminne för att
inte än avslöja för mycket.
 
Måste bara fixa det sista och kanske sopa lite
på golvet,såg att det fanns lite brödsmulor och
en liten salladsbit där.
 
Jag menar som så,att när Wille kommer sen
får han äta med oss vid bordet istället för
på golvet!
 
Ha nu en rasande skön lördag,så ska jag oxå
försöka få upp den blågula girlangen och små-
flaggorna tills det är dax!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0