Ett helt rör brustabletter i ett snapsglas!

Såhär tycker jag:
Om nån medvetet och utstuderat av
ren elakhet och utan empati,ställer
till det och jävlas rått med en annan
människa,då är det fan inte mer än
rätt att "utövaren" själv får sitt straff
på ett eller annat sätt.
 
Jag menar STRAFF som är okej,ett
där det är rent spel men ändå känns.
 
Folk som far fram som ångvältar bara
för att dom mår bra av att knäcka andra
och se hur oskyldiga bryts på mitten
och vittrar sönder.
Oftast med fler i släptåg,såsom alldeles
oskyldiga barn.
 
JAG HATAR DOM!!!!
 
Dom gör det bara av en enda anledning
och det är ynklighet och egna minder-
värdeskomplex,men det finns ingen ursäkt
i världen som är försvarbar.
 
NO FUCKING WAY!
 
Mycket skit har jag varit med om i mitt lilla
liv,och det finns stunder när jag tvivlat lite
lätt på mej själv.
Stunder då jag inte gjorde annat än grät var
förtvivlad och kände vanmakt.
LÅNGA perioder av total apati och sorg.
 
MEN,jag bestämde mej för att vara stark och
absolut inte tillåta nån annan att trampa mej
sönder och samman.
 
Just den styrkan,dom erfarenheterna och inre
mognad som kommit med det,gör att JAG idag
förhoppningsvis kan hjälpa andra i liknande
situationer.(tror det kallas "karma")
 
Att finnas som stöd och peppa,lyssna och
ge dom där välbehövliga kramarna till nån
som känns som ett tunt skört äggskal,DET
är resultatet av mina upplevelser och det
helvete jag faktiskt tog mej igenom.
 
Jag hade SÅ behövt en sån person själv,för
även om jag hade min familj och mina underbara
vänner,så räckte det inte till på rätta sättet då dom
inte varit med om sånt jag fått och till viss del om
än i mycket mindre skala får och fått utstå.
 
Allt syns inte på utsidan,varken på den som
jävlas eller den den som är offret.
 
Men,det värsta är att inte bli trodd,att inte
få gehör för det man själv säjer,och att få
en mer eller mindre permanent stämpel
som bara innebär mer elände och krångel.
En stämpel utan rim och reson eller nån
somhelst verklighetsförankring.
 
JAG HATAR`T!
 
Och om det så bara finns en liiiten gnutta
rättvisa,då jävlar ska jag kämpa och stötta
i led nummer två,ända tills stämbanden mina
blöder och anteckningsblocket är utskrivet
för all framtid.
 
Om nån grävt en massgrav åt andra,är det
fanimej inte mer än rätt att den person 
knuffas ner där själv.
 
Att h*n först ska få utstå samma förnedring
som andra utsatts för under ALLA år fast
på ett sanningsenligt och enbart med exakta
uppgifters vis där det finns belägg för allt,
DET är naturligtvis ett måste!
 
Man slänger inte i ett helt rör brustabletter
i ett snapsglas och inbillar sej att det INTE
rinner över,för det gör det.....FÖRR ELLER SENARE.
 
Och sanningen SKA segra!
 
Sorteras under:Nu har det fanimej gått för långt!
 
IT´S BEEN 20 FUCKING CRAZY DAMN YEARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0