Sommarsnorigt barn och lite fikatajm

Varför inte bjuda på lite nybakt från ett
sprillans nytt recept tänkte jag igår,och
sen rattade jag lilla "Pärlan" med prinsen
bredvid till "Stora" & Co.
 
"Mellan" var oxå där,fattades gjorde bara
"Lilleman",han hade varit på bortamatch,
och inte hunnit hem.
(eller om det bara var en dagstripp,vad vet jag!)
 
I min helt suveräna siliconform görs dom här perfekta bitarna,och så
strök jag på lite chokladganache och dekorerade med strössel och
guldpuder.
 
Inte alls så tokigt tycker jag själv.
 
Wille fick en egen liten skål med färska smultron att smaska på,man kan
inte bara äta av mormors chokladdoppade minimarshmallows som oxå
var med men ställde utom räckhåll.
 
"Lill-Nisse" den lilla sockerråttan högg in på svärmors bakverk med
liv och lust.
Och om ni undrar varför dynorna ligger på trallen,så beror det på
att utemöblerna är sålda och nya ska införskaffas eftersom herrskapet
snart flyttar till större hus.
(närmare mej ♥)
 
Man kan kasta ner alla leksaker i en hink,sånt är kul när man är liten.
 
Tar man ur alla grejer kan man sitta i den oxå!
 
Kakan fick med beröm godkänt,och lite bär samt en klick grädde
fullbordade den perfekta sommarbilden.
 
Båda mina prinsar struttade runt på gräsmattan en stund,den yngsta av dom
med kaninen tryggt i famnen ♥
 
Nåra testnickar inför en eventuell karriär som fotbollsspelare hanns
oxå med.
 
När inte det var kul längre spelade Wille en stund på "paddan" istället!
 
Bara dryga året och vet PRECIS hur man ska göra.
 
En liten stund till med bollen innan det var dax för bad och välling.
Vi tackade för oss och Wille fick en krya-på-sej-puss innan bilen
styrdes hem till landet igen.
 
Det gäller att ta vara på värmen och dom sköna dagarna nu
när solen äntligen behagar lysa för fullt igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Micha

Tack för igår! ❤️

2014-07-07 @ 13:56:21
URL: http://tastemycake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0