Sommarfeeling med Wille Crafoord?

Är det sommar så är det.
 
Med värme som sej bör och en sol
som bjuder sköna strålar över ben
och armar,ska jag och nåra fler
ikväll lyssna på Wille.C.
 
Jag är iof inget större fan av just Wille,
men å andra sidan kallas ju William för
det,så det vore ju fan om jag inte passade
på att kolla in den gamla räven när han
pallrar sej hit,ända längst ut vid vikarna.
 
Glöm bara att jag tänker stå som ett jävla
fån bredvid honom för att bli fotad,så förbannat
desperat kommer jag aldrig bli.
 
Om Bruce Willis eller Jonny (Johnny?) Depp
skulle dyka upp däremot,då jävlar vore jag en
av dom som direkt erbjöd dom en klapp på baken.
 
Näe,jag kan nog fan dra mej så långt som till ett
slick bakom örat,om dom skulle vilja lukta mej där asså.
 
JAG skulle naturligtvis inte göra motstånd alls,och
dom skulle förstås inte kunna motstå moi!
 
Skit samma,jag ska iaf ha en najsig kväll sen,
vare sej Wille levererar eller inte.
Faktum är att jag egentligen och innerst inne
totalt skiter i honom.
 
Det enda jag bryr mej om är att sällskapet 
är på topp och att mackorna som ligger i
kylväskan smakar förträffligt!
 
Resten får bli som det blir.
 
Nu ska jag lämna av dom fyrbenta till sina
rättmätiga ägarinnor,för även en Majso behöver
lite hundledigt ibland.
 
Och...det är hon fanimej värd!
 
"Soliga kramar till er alles"!
 
Tacka vet jag MIN Wille ♥ DET är en kille med glimten i ögat ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0