Lördagskvällen med Wille i bilder

Det är ju inte klokt så mycket man
kommer efter om man gör annat
i ett par dagar.
 
Idag t.ex,idag MÅSTE jag ta tag i
en efterbeställning som ska levereras
senast på onsdag.
 
Och så ska jag tvätta,bara en sån trist 
sak lixom!
 
Så,ni får lite bilder av blandad karaktär,
för jag har verkligen inte tid att sitta med
bildtexter idag.SORRY!
 
 
 
 
 
Wille-villakulla!
 
 
 
 
Näe Wille,man ska INTE äta sten!
 
"Jag har en i munnen men du kan inte ta den"!
 
Ska vi slå vad eller!!!
 
Nu skiter vi i stenarna och gör nåt annat istället....säjer mormor!
 
Rulla boll i liten pool kanske.
 
Eller plocka vinbär och kolla på flygplan!
 
Jag har nog sett hur dom pratar i sina mobiler,jag har en egen (leksaks)bil,och
det funkar minst lika bra,om inte bättre faktiskt!
 
Filosoferar.
 
Tranor på väg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0