Det är skillnad på repris och repris

Helt jävla otroligt hur dagarna typ
bara flyter in i varann i ett enda
saligt töcken.
 
Jag mår som den queen jag är,och 
även om Prinsen är i Norge och står
med torskar till höger och vänster,så
är ju jag ett redigt fruntimmer som klarar
av att sköta mej själv.
 
OCH hygienen även då han är ute och
leker av sej sin rom.
 
Jag menar,det är förbannat viktigt i förhållanden
att man ger varann space och respekt och annat tjafs.
 
Som gåvor och fjäsk ibland oxå.
(iaf åt mitt håll)
 
Nu var det ju inte relationer och sånt där
psykedeliskt trams jag skulle prata om,jag
skulle ju berätta om gårdagen.
 
Den blev som en enda lång,varm och sådär
ljuvligt efterlängtad repris på torsdagen,fast
vid helt andra klippor.
 
Sällskapet var som tur var detsamma,bortsett
från att "Vattenflickans" andra hälft hängde på.
 
Och sätt er ner nu och håll i kepsarna,
JAG BADADE....
Inte bara en gång utan TVÅ!
 
Lite skrajset kändes det iof,för man vet ALDRIG
om det simmar in giftiga plankton eller gamla
avdankade alger i "näckrosen"!

Jag bytte förstås bikini fort som fan,för som
den förutseende och mycket duktiga över-
mogna kvinna jag ju ändå har kommit att bli,så
hade jag packat ner typ halva Stadiums lager
av bikinisar i ryggen.
(det tar för tusan mindre plats än termosen)
 
Friskis & Svettisdonnan och hennes dotter dök oxå upp,och
vi passade på att tjattra loss lite innan hon skulle på nåt
jävla spinningpass!!!!!!!!!!!!!!!
Ärligt talat,hur i helvete kan man ens komma på tanken av
att vilja utsätta sej för extra kroppsansträngning än den man
får när kaffemuggen ska fyllas på stup i kvarten!?

Vissa människor förstår jag mej inte riktigt på.
Om det nu skulle vara av den anledningen att
man vill hålla kroppen i trim,så kan jag återigen
upplysa om,att det är en färskvara det där.
Flamsa runt 24/7 och inte kunna sluta för att
muskler och hela skiten brakar ihop isf.
 
Kolla här bara!
Här har ni ett alldeles förträffligt exempel på hur det kan
se ut om man ger FAN i att träna och stressa runt på olika
aktiviteter.
Fortlöpande underhåll i form av ett par plattor Gevalia i veckan bara,
sen är det bara att luta sej tbk och tacka sin lyckliga stjärna för att man
inte slängt ut miljoner på träningskort.
För att inte tala om vad fotriktiga dojjor kostar!
Såna skor ska man bara ha att GÅ i för att det är skönt,och sparar då på sulorna längre.
(perfect genes KAN iof ha viss inverkan oxå!)
 
Maria nyckelpiga gjorde ett snabbt nedslag,och enligt nåt talesätt eller så,
betyder det tydligen tur.
Skitbra tänkte jag,och såg en trissvinst i sikte.
Ända tills det slog mej att det lika gärna kunde va en förklädd giftspor eller
nåt annat äckel!
(blir det tyst härinne framöver ligger jag nog på Bora Bora trots allt!)
 
Jag tvingade sen "Vattenflickan" att knäppa ett par bilder på mej,bara så ni
ser att jag faktiskt BYTTE bikini.
Det är ju så förbannat svårt med självutlösaren i kuperad terräng oxå!
Observera den graciösa "sommarstolstilen"!S,k "Brassestil med sträckt vad"!
 
 
Eftermiddagen avslutades hos "Vattenflickan" med man i skuggan,med livligt
diskuterande om huruvida det skulle köpas tre eller fem kilo fisk till kvällsmat!
 
Jag tänkte för mej själv:Orka lixom!
Ska det va så svårt att sno ihop en riktig
gourmetmiddag på ett par minuter?
 
Det kan inte hjälpas Prinsen,jag behöver lite kärlek nu när
du är borta,så Billygubben fick rycka in.
Jag löpte faktiskt linan ut,men var inte ledsen,du slapp ju
vara med på en trekant!

Titta bara så fint det blev i ormgropen med lite extra sällskap!
 
Lyckades även locka dit bea & en klutt creme fraiche och satan
så lyxigt det blev till slut.
Kände mej som värsta bordellmamman och snabbt gick det oxå.
Tre minuter tog det,så Magnus Uggla.du kan slänga sej i...plurret!
 
Puss & lördagskram,nu ska jag leverera tårta!
Det är en helt annan och väldigt skötsam historia,
så den tar vi framöver!
 
"Over and out"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0