Äventyret inställt!

Så kan det bli ibland,att det man tror ska
hända inte alls händer!
 
Grejen är den,att mitt resesällskap igår
inte alls kände sej kry,och då är det en
ganska dålig idé och inga bra förutsättningar
alls att försöka sej på nånting.
 
Vi har istället skjutit fram alltihop.
 
Däremot trodde Prinsen att jag verkligen var
borta,och eftersom jag är en så förbannat bra
skådespelare,så låtsades jag oxå vara på annan
ort.
 
Han skulle komma tillbaka nån gång runt middags-
tid,så för säkerhetsskull smet jag ut ett bra tag innan
bara för att absolut inte riskera att möta honom.
 
Först hade jag tänkt krypa ner i sängen och ligga
där lite lagom sexigt i negligé och med en ros 
i munnen,men så kom jag på att jag varken är
sexig eller ens äger nån negligé.
M.a.o gick det fetbort direkt!
 
Men iaf,när klockan var ungefär 11 på fm får jag
så messet att han kommit hem och skulle ta sej
en liten kaffetår.
 
Smidig som en panter med elefantmatchvikt
smög jag mej hemåt och knackade på dörren.
DEN minen när han öppnar,och sen säjer han:
"kom ni hem tidigare"?
 
Ameh hallå lixom!
Vi skulle kommit tillbaka klockan 22 ikväll,och
han bah:kom ni TIDIGARE!
 
Vaddå dag och tidsvill efter sina dygn i en guppande
båt nånstans i Norge!
Kan ha varit lite FÖR mycket frisk luft för den mannen.
 
Nåja,in gick vi och kramades gjorde vi.
Satan så gött det kändes i hela kroppen att
äntligen få stå där tätt intill igen.
 
Som den förutseende och mycket gulliga person
jag ändå är,hade jag sent om sider igårkväll fått
en idé om välkomnande för honom.
 
Förvisso har han sett fisk i skitmånga dagar och
ätit av den lika många,men det kunde inte hjälpas.
Såklart det skulle vara nåt som symboliserade hans
fiskeäventyr,om än i jävligt mycket mindre skala.
 
Nu ska ni va förbannat uppmärksamma på att
det som visas nedan INTE är min grej,iaf inte
i det materialet.
Dessutom var tiden väldigt knapp,så man kan 
säja att det är ett riktigt hastverk.
 
Å andra sidan är det ALLTID tanken som räknas,
så jag bjuder på´t! :)
 
En enkel men hjärtlig välkomsthälsning,som smakade väldigt gott till kaffet.
Och överraskad blev han!
 
En liten fiskargubbe med sin fångst...ha ha ha!
 
Obligatoriska hjärtat oxå förstås!
 
Nu ska jag kramas lite mera,så ni får ha en fortsatt skön torsdag då´rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0