Vem mördade vem?

Idag har jag ingen lust att prata temperaturer
med er,iaf inte just nu.
 
Förvisso ingen förändring,knappt!
 
Näerå,idag ska jag fortsätta plugga lite manus,
för det är nämligen ikväll som nån ska dö.
 
Vem vet ingen,inte ens jag faktiskt!
 
En kär vän har bjudit in mej och ett antal andra
förhoppningsvis lika spända och pirriga deltagare
så vi ska rollspela lite.
 
Själv får jag INTE glömma bort att jag då heter
Nina Nilsson.
 
Måste oxå försöka hitta vissa bra attribut att ta
med och på mej sen.
 
Lite knixigt är att jag bara känner tre av dom som
ska delta,fast å andra sidan får vi visst namnskyltar
att sätta på skjortan.
 
Kan ju va en liten fördel,iaf till att börja med!
 
Åh,jag är fanimej mer pirrig än jag trott nu när
jag känner efter lite extra.
Men vaddå,improvisation är ju min starka gren
så det blir nog inget annat än skitkul sen.
 
Vad ska ni göra en lördag som denna?
 
 
 
Även om jag inte skriver,så kan jag ju alltid visa vissa
betydande symboler för hur min dag fram till i em
kommer se ut!!!
He,he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0