Onsdagens "bakdel"!

Ni kan fan inte fatta hur smidigt och lätt
allt känns nu,jag är så jävla euforisk att
det gnistrar om mej.
 
Inte nog med att jag HAR uppkoppling,
det går så förbannat mycket snabbare oxå.
 
Visserligen kanske man inte JÄMT vill att
det ska gå skitfort,men just i det här avseendet
ger jag mer än blanka fan i förspel,det har jag
haft nog med under flera års tid och vill INTE
ha tillbaka.
 
I rena glädjeruset som nu infunnit sej,passade
jag på att baka en halv sats pistagebullar på em.
 
Varför jag bara gjorde en halv sats,har varken 
med förspel eller snålhet att göra,däremot vill
jag att dom ska ätas upp snart,och eftersom jag
inte käkar av dom själv är det bättre att göra
lite i taget!
 
Ni hajjar va!
 
Fyllda med riven marsipan,smör,socker,vaniljsocker,lite
kardemumma och hackad pistagemandel,så doftade dom
iaf jävligt gott!
 
Vem vet,Prinsen kanske får med sej en påse till jobbet
imorr´n för att bjuda grabbarna på lite gott?! fikabröd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0