Man blir SÅ trött

Just som allt jävla strul med nya tv/
telefon och bredbandsoperatören
precis har lagt sej och man typ en
aning börjar slappna av lite,ja DÅ
jävlar dimper det ner en räkning!
 
För det första,så skulle jag få TRE
månaders fritt från betalning,men
det har dom visst GLÖMT,och för det
andra så har det av nån märklig och
mycket sniken anledning smugit sej
in en extra kostnad för nåt som ALLTID
skulle va gratis!
 
Grattis Telia,ni har verkligen lyckats 
med konststycket att överglänsa er
själva inte bara EN gång utan maximalt
typ HUNDRA,och det på bara nåra månader.
 
Hur kul är det inte,att behöva sitta i telefon-
kö och dividera med folk hela förbannade
jävla tiden när det faktiskt INTE ska uppstå
en massa extrajobb?
 
VA,VA,VA!!!!!!!!!!!!!!
 
Satans dumheter är vad det är,och som råg
i vetebrödet,måste det oxå skickas in en
skriftlig begäran på ersättning vad gäller
den uteblivna OCH mycket segdraget
utdragna installationen och överflytten.
 
Ska bli jävligt intressant att se eller rättare
sagt idag,HÖRA exakt VARFÖR det blivit
på detta sätt.
 
Men först måste jag brygga en hel kanna
kaffe,för jag antar och känner på mej att
det blir som vanligt till att börja med:
 
"Du har plats 3624189 i kön,vi är 3 medarbetare
som gör allt för att hjälpa dej SÅ FORT SOM MÖJLIGT"!
 
Tack & hej leverpastej,jag hatar det pålägget
PRECIS lika mycket!
 
Den här killen däremot,honom ÄLSKAR jag
över allt annat ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0