Jaha,så va det måndag igen!

Jag har en beställning som ligger och
trycker lite på "skynda-nerven",iof är
det ingen råpanik,men jag borde ändå
börja med typsnittet och förtexta lite.
 
Det är sex vinglas som dels ska förses
med namn,men oxå med lite annan
dekor i form av cirkel med hjärta.
 
Typ som dom jag gjorde för ett tag sen
om ni minns.
 
Såhär alltså.
 
Nu är ju vinglasen aningen större i omfång,så
det kommer ta lite extra tid och just därför borde
jag åtminstone sätta lite fart i verkstan.
 
Nu är ju jag så funtad,att om inte lusten vill 
infinna sej till 99%,då är det stört omöjligt för
mej att göra ett bra jobb.
 
Igår satt jag med annan terapi,lite sådär lagom
precisionsmässigt men ändå så det räckte och
blev över dan efter en mordgåta!
 
Måste faktiskt medge att jag kände av förgiftningen
hela söndagen,och stapplade runt lite i virrighetens
bistra efterdyningar.
 
Men idag är det ny vecka och nya utmaningar som
gäller och står på schemat,inte minst en diskussion
med husvärden angående bristen på värme härinne.
 
Sakta,JÄVLIGT sakta börjar det gå åt rätt håll även om jag
inte direkt springer omkring i bikini än.
Raggsockarna är oxå på,så jag hoppas verkligen att det
tar sej ytterligare.
 
Fast vaddå,jämför man mot i förra veckan,då är det ju snudd
på tropisk hetta här nu!
 
Då ska ni veta,att det ett tag bara var 15.5 grader!!!
 
Näevars,det blir nog ingen rolig avdragsförhandling
som stundar i veckan.
Sånt får man ju räkna med,frågan är bara för VEM
det blir jobbigast...mej eller värden!?
 
Knäck den kluriga om ni kan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0