Jag tror jag drömmer,och det kanske jag gör!

Ibland blir man bara så jävla överraskad,och glad
och alldeles otroligt euforisk.
 
Skulle ju inte förrän tidigast i em ha fått hit nån typ som
skulle checka läget med internetuppkopplingen och
förhoppningsvis fixa den,men framåt kvällen igår när 
jag råkade gå förbi routern,så såg jag att det lös fler
lampor än tidigare.
 
Ameh vafan tänkte jag och slog på datorn samtidigt
som jag kisade med bägge ögona.
 
Döm om min förvåning OCH enorma LYCKA,när det
plopp,ploppade upp en sida UTAN att komma nåt
jävla felmeddelande innan.
 
Snacka om i-landsproblem,men lik förbannat,jag
är nog världens lyckligaste just nu!
 
HAPPY,HAPPY,HAPPPPY =)
 
Bildbombar er med diverse kort från dagarna som
förflutit utan riktig uppkoppling.
 
Och här skiter vi i ordningen...håll tillgodo vetja!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Halleluja!
Hade jag förut lagt in dessa bilder skulle det ha tagit ca 1 timme.
Nu gick det SÅÅÅÅ snabbt....Jiha :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0