I väntan på datorbloggning och vanlig surf

Måste ju erkännas,att det känns väldigt tomt nu
när lilla datorn står tyst och avstängd i ett hörn.
 
Att inte kunna kolla mejlen som vanligt,och inte 
ens ha lite sällskap från Playkanalerna när jag 
stökar runt här,ger mej faktiskt lite abstinens.
 
Jag intog iaf mitt morgonkaffe och läste dagens
tidning med radion som sällskap,sen satte jag raskt 
på mera Gevalia och rev fram nåra sprayburkar.
 
Ska  försöka ge nåra gamla lampor nytt liv tänkte jag.
Synd bara att det är så jävla kallt på ballen!
 
Fingrarna tenderar att frysa fast i färgen.
 
Det ska bli väldigt spännande att se OM det blir 
nåt överhuvudtaget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0