Friday countdown

Möjligtvis finns det såna som tror att jag
bara sitter och smeker min dator med
ömma händer nu när jag äntligen har
fått liv i den och har alla samlade i mitt
"cybervardagsrum" igen.
Men nej då,jag har FAKTISKT lite annat
att ägna mej åt,hur jävla märkligt det än
kan låta för "vissa".
 
Jag menar,om man som jag aldrig gör nåt 
vettigt och mest petar bort skit från mina
tånaglar och äter praliner veckorna i ända,
så naturligtvis blir det ju aningen motsägelse-
fullt nu när jag släpper bomben och talar om
att jag imorr´n får fredagsbesök.
 
Två hela månader sen vi sågs,mitt kommande
besök och jag,TVÅ jävla långa månader utan
att vi fått tillfälle att diskutera en massa viktiga
saker,saker som jag iof aldrig skulle yppa nåt
om här,men ändock SUPERIMPORTANT stuff!
 
Men iaf,imorr´n kommer hon äntligen hit,
min Lilla,lilla Varelse.
Så tills dess måste jag fixa nåt smaskigt
att käka,nåt lättdrucket att fylla glasen med
och sist men inte minst försöka få lite ordning
på alla grejer som har en tendens att hopa
sej i köket när jag stökar runt.
 
Lite tända ljus på det och ett sjujävla finfint
fredagshumör,sen kan vi ägna HELA långa
fredagskvällen åt djupa,ingående diskussioner.
 
Och på tal om städning,så kanske jag borde
ringa in städhjälpen ovan =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0