Dream,dream,dream

Jag har drömt ganska mycket på 
senaste tiden,jävligt konstiga
drömmar och vissa finner jag
lixom ingen koppling till alls.
 
Förvisso vet jag väl att det kan
va så,men oftast NÄR jag kommer 
ihåg VAD jag drömt,så kan jag på
nåt sätt koppla det till sånt jag
varit med om eller folk jag träffat.
 
Inatt däremot,då drömde jag att
hela gården nedanför balkongen
kryllade av människor.
 
Folk som festade,tjoade va glada
och ropade på MEJ.
 
Tänk typ att jag va en superstar som
går ut och vinkar på ballen,dom blev
helt jävla extatiska och var på väg att
klättra upp till mej.
 
Jag kanske skulle ha utövat lite stage diving
däruppifrån...om det inte hade varit FÖR
högt vill säja.
 
Problemet var bara,att jag helt plötsligt
fick syn på hundarna nere i folkmassan!
 
Och typerna (fansen) trodde att det var
maskotar och skulle precis börja kasta
runt med dom!!!!
 
Den jävla paniken!
Jag skrek det högsta jag kunde (fast inget hördes),
sen hängde jag mej ner utanför balkongräcket
och kopplade fötterna runt överliggaren på ballen.
 
Jag nådde naturligtvis inte alls ner,och folket
bara fortsatte skrika med hundarna hoppande
i mitten av dom.
 
PRECIS då vaknade jag till i värsta mojjerycket
och bara flaxade med armarna i ett stort NEEEJ!
 
Vafan betyder den här drömmen?
 
Ska jag bli en ännu större stjärna än jag redan är,eller? :)
 
Och varför i helvete figurerar hundarna där?
Jag hade ju inte ens olåst dörr lixom!!
 
Det kommer iaf krävas MÅNGA muggar kaffe för
att återfå balansen idag,och sen vetifan om jag
vill sova ikväll/inatt igen.
Vem vet hur dom drömmarna utvecklar sej isf!!!
 
"Januariblomma" på min gräsmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0