Bredbandsfiaskot MEGA

Utan att bli mer än nödvändigt långrandig,
och utan att jag själv ska bli mer förbannad
och irriterad än jag redan är,så kan jag tala
om att det dröjer innan det blir nån ordning
med nya operatören här!
 
PUST!
 
Efter otaliga samtal (vissa jävligt hetsiga) och
mejlkontakt,så fick jag idag det delikata beskedet
att det som tidigast den 16 januari "kanske" kommer
bli åtminstone lite reda här vad gäller bredband
och Tv-kanaler!
 
Ameh tack som fan då,sa jag förstås INTE.
Däremot ifrågasatte jag återigen vafan
det är som ska ta så förbannat lång tid.
 
Om jag dessutom har blivit lovad på heder och
samvete,att när fd operatören bara godkänt
övergången,ja DÅ ska det gå på direkten.
 
Helvetes jävla skit ville jag skrika i luren,men
sansade mej ändå såpass att luften kom ut genom
munnen i inte alltför ryckiga 100 kilometers knyckar.
 
"Nej vet du vad sa jag,inte tänker jag sitta här
och vänta till den 16:e för att det EVENTUELLT
ska funka då,INTE på nåra premisser med tanke
på att det är NI och fd operatören som strulat till
det från allra första början".
 
-Ja,men det där kan ju inte jag styra över som
du kanske förstår,svarade telefonisten i andra
änden av luren!
 
"Jag är säker på kontrade jag,att du kan göra
NÅT angående tiden för att skynda på"!
 
Tre minuter senare ringde hon upp igen,och då
blev jag lovad att TROLIGTVIS den 9 kanske senast
den 10 januari,DÅ skulle det "nog" vara fixat!
 
Jävla idioti,jag vill fan spränga varenda satans
internetport för dom.
Ja,inte dom som går hit förstås.
 
Fast vaddå,har jag väntat och kämpat med både
det ena och det femhundrade såhär länge,så
är det väl skit samma om det tar ett år till!
 
Nån som har lite explosivt att avvara,eller!?????
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0