Amazing

Man skulle faktiskt kunna tro att jag
blivit helt galen,nästan så jag tror
det själv oxå,även om det kanske
bara är temporärt.
 
Ärligt talat,vem hade kunnat tänka
sej,att jag skulle gå en rask promenad
FÖRE dagens första mugg kaffe!!!?
 
Men det har jag iaf gjort!
 
Dessutom har jag ätit en liten skål med
yoghurt toppad med nyttiga nötter,så nu
sitter jag här med mitt välförtjänta kaffe.
 
Äggen som jag kokat får vänta lite på
att bli uppätna,nån måtta får det va.
 
Iof va jag lite halvtokig inatt oxå,för strax
efter midnatt fick jag för mej att baka nåra
små muffinsar.
 
Nu är det nog dax att jag lägger band på
mej,annars vet man aldrig hur det slutar!
 
 
 
Här ligger dom små godingarna och bara väntar på lite
dekoration av nåt slag.
Det är ju måndag idag,så det innebär att nån eller några
kommer bli överraskade med fikabröd.
Såna som inte kan,vill eller orka baka själva alltså!
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åå vad bra, då kan vi ju gå lite länge promenader än till ica när W & jag kommer & hälsar på 😝❤️

2014-01-06 @ 10:48:44
URL: http://tastemycake.blogg.se
Postat av: mami svarar:

Micha:
Det kanske vi kan,frågan är bara om du hänger med i mitt tempo så inte vagnen välter i farten :D ♥♥♥

2014-01-06 @ 11:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0