Som en pigg pensionär

Förvisso är det inte långt kvar innan man
kan titulera sej "pensio",men iaf,att vakna
klockan fem en lördagsmorron när man
i stort sett inte mer än slumrat till,det
kallar jag nog inte optimalt precis.
 
Så jag drog mej faktiskt till 7 ungefär,
rättare sagt så låg jag bara och vred mej 
och pillade lite i håret.
 
Sånt kanske inte pensiosar gör iof,dom
sover väl med papiljotter va,eller iaf
med hårnät! =)
 
I vilket fall somhelst,så känner jag mej
aningen stressad,för jag har ett hemligt
"mission" som måste klaffa innan "nån"
kommer på mej.
Annars blir det ju knappast nån kul
liten surprise så att säja!
 
Återkommer senare med VAD det är
jag pysslat med!
 
Igårkväll fixade jag btw en jävligt onyttig
men snuskigt god grej som jag bjöd min
lille Prins på.
 
Kladdigt,varmt och med risk för stänk,
men som sagt,när det va klart hände
det grejer med smaklökarna.
 
Puss & hörs då!
 
Friterad kycklingfilé,oh la,la och en quickstep på det!
 
Cindy väntade spänt på att få en smakbit,och SOM hon
gillade det.
Kelly va faktiskt lite mer sofistikerad och väntade i köket,
men när jag väl kom dit,dansade hon på bakbenen i rent
glädjerus.
Di små måste ju oxå få sej lite fredagsgott vetja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0