Lite av varje blandat med glasdamm

Nu ser ni,nu är jag riktigt jävla lugn
och sjukt nöjd med att jag hunnit 
det jag skulle.
 
Gårdagen spenderades mer eller mindre
i grenen "gamnacke" utan backe!
 
Det blir iof inte så långa stunder åt gången,
men vafan spela roll sålänge det som ska
göras blir gjort.
 
Nåt tidtagarur hade jag inte,och kommer
förmodligen aldrig ställa heller,för då
ser man nämligen hur galet lång tid det
egentligen tar.
 
Morgonen började ju iaf som ni vet med
frukostservering här,sa hej då till "Lilleman"
och satte sen på mera kaffe för att komma
i riktigt OS-graveringsform!
 
Mätt och belåten blev han det lilla livet,för ungdomar måste
ju äta frulle så dom orkar!
 
Jag färdigställde ALLA tolv glasen och pustade sen ut,galet nöjd och
ringde sen beställaren för att stämma av.
Han kom senare framåt kvällen för att hämta,och även han blev uppriktigt
tillfredsställd över resultatet!
YES!
 
Sen slutförde jag äntligen en vas/lykta som jag börjat på
för länge sen men bara ställt åt sidan då det kommit
annat emellan.
Den djupgraverade jag även lite för att få mer effektfull och 
satte även dit nåra random strasstenar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0