Lilte,lite fick jag iaf gjort!

Vilken tisdag jag hade igår,oj,oj,oj!
 
Besök i stort sett HELA LÅNGA DA´N!
 
Först kom "Vattenflickan" som jag inte
dejtat sen långt före jul,och strax efter
att hon lämnat min borg,tittade Mia in
och stannade till runt 20 tiden.
 
Man måste inte alltid pyssla,men lite hann
jag iaf med igår,och jag är SÅ nöjd med
det ändå.
Man kan säja att en sten,näe förresten,
hela Mount Everest har halkat ner från
mina axlar.
 
Kanske kan tyckas liten och enkel,men det krävs ändå viss
precision och en hel del koncentration!
 
"Vattenflickan" överräckte en påse med det här,och jag kunde
lixom inte ha blivit gladare där & då.
 
Hon dricker ju som bekant inte kaffe,så ALLT får jag
ha för mej själv,lyllos mej va!
 
Lagom till Mia kom,hade jag hunnit fixa lite fruktigt godis.
Känns inte lika onyttigt när man doppar i 70 %-ig choklad.
 
Idag ska jag ta itu med en "bråttombeställning" jag fick igår,
och så måste jag skicka paket till Kungsör oxå.
DET har väntat alltför länge på att få byta adress nu.
 
Just det,jag svarade ju ja till att ingå i en valberedning 
igår oxå,så nu jävlar ska Majso in och röra i den grytan.
He,he...dom vet inte vad som väntar =)
 
Onsdagspuss & nyp i kinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0