Jag låter inte ett vitt yttre få mitt inre ur balans!

Det är fan inget kul att två dagar i rad
vakna och se att det är vitt på marken
och snön singlar ner.
 
Förvisso snöade det redan inatt när jag
kröp ner i sängen,men som den optimist
jag är,hoppades jag ju på att det skulle
sluta och va borta imorse.
 
Sån tur hade jag emellertid inte,så det
va bara att pigga upp sej med kaffe och
tänka tillbaka på gårdagen,då jag dels
hade "Tightsbruttan" på fika här och 
dessutom disciplinerade mej och tog tag
i den där nybeställningen jag fått.
 
Naturligtvis hade jag dukat fram lite hembakt till kaffet,för jag
vet ju vid det här laget att "Tightsbruttan" gärna vill ha nåt
att tugga på.
 
När hon sen hade tackat för sej,då satte jag fart
och fortsatte på specialprojektet jag tidigare
börjat lite lätt med.
 
Nu är jag iof lite fundersam över om jag ska
fylla i mer eller låta det vara som det blev.
 
Såhär långt är jag klar,vad gäller namnet alltså.
 
Sen är frågan,om jag ska fylla i bokstäverna här oxå eller
låta dom va på detta viset!!

Måste nog ta ett snack med beställaren innan jag
sätter igång gravyrpennan igen,man vill ju lixom 
inte fördärva flera timmars arbete på en sekund 
eller två!
 
Såhär gemytligt va det utanför mitt sovrumsfönster inatt!!!
 
Nu ser ni lite av snön som dalar ner oxå.
 
BLÄK säjer jag och låtsas att det är ett
stilla vårregn istället!
 
Kram då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0