Jag är ju bara så jävla seg OCH trött!

Fy för fan vad det är trist,när man har
föresatt sej att ta itu med en jävla massa
måsten,men orken bara tryter och
ingen kreativitet infinners sej alls.
 
Nu ska jag väl iof inte överdriva alltför-
mycket,men när jag ser till VAD jag skulle
ha behövt hinna med men inte fått gjort,
då blir jag bara så inihelvete arg på mej
själv lixom!
 
Jag upptäckte till min fasa,att alla gravyrstift
va slut,jag som trodde att det låg minst ett paket
i gömmorna,eller rättare sagt "nånstans".
 
Och har man inga stift som funkar,så sätter
man absolut INTE ett gammalt i nåra glas
man lovat göra.
 
Aldrig och på inga premisser.
 
Näerå,så just den biten gjorde ju knappast
att det kändes bättre igår precis.
 
Däremot förtextade jag och mallade upp,
så helt ute i skogen va jag väl inte och
irrade omkring.
 
Att ryggfan är ett kapitel för sej,det ska vi 
alls inte gå in på,däremot kan jag visa vad
som åstadkoms då jag "vilade" ryggen en
liten kvart eller nästan två.
 
Ser man på iaf,en kaka med nougat och mandelsmak.
Jag skulle ha haft i bittermandel så hade det blivit en
mazarinkaka,men dom jävla mandlarna hade sett sina
bästa dagar för länge sen,så glöm det!
 
När kakan sen hade stelnat,skars den i rutor och
packades ner i burkar,tro för fan inte att jag smakade
av den,fast den luktade gott och det säjer ju en del.
 
Nu måste jag fundera ut en bra födelsedagspresent
till en som varje år önskar sej "ingenting".
 
Såna önskemål kan ju få även den bästa att bli
gråhårig på en pisskvart!
 
Och i övrigt är jag fortfarande ganska trött!
Men det går väl över tills jag ska lägga mej
förhoppningsvis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0