Den lättnaden

Ibland kan det faktiskt ha sina fördelar
att sprida ut sina grejer och inte riktigt
ha hundraprocentig koll på VAR man
lagt allt i stundens bortplock.
 
Fatta den lyckan,när jag igår upptäckte 
att det låg ett ensamt men sprillans nytt
litet graveringsstift under miljoner och
åter hundratusen andra pryttlar.
 
Det stönet av vällust,hade fått en inbiten
porrskådisregissör att anställa mej på
momangen,utan CV eller annat tjafs.
 
Nu vill jag förvisso inte börja i den branschen,
iaf inte utan kläder,men fan vilka skills jag
ändå har...tydligen!
 
Nåväl,jag blev iaf så jävla uppåt att jag på
direkten pluggade in maskinen och lät
lilla handen göra lite jobb framåt kvällen.
 
Behöver väl knappast tala om hur lättad
och nöjd jag kände mej sen va,faktum
är att jag fortfarande känner mej mer
än lugn och tillfreds.
 
Så även om dom nya stiften inte dimper
ner på hallmattan förrän på måndag,så
kan jag andas normalt i helgen ändå.
 
På tal om helgen ja,nu börjar ju alla dessa
födelsedagar att trilla in igen.
 
Både Prinsen och lillasyrrans äldsting fyller
på söndag,så m.a.o blir det partyhelg deluxe.
 
Iof vill inte Prinsen bli firad,men nåt ska väl 
kunna tänkas att han blir uppvaktad med.
Och vad gäller syrrans jubilar,där slipper
vi nu igen ta bilen ett par mil för att kalasa,
dom har nämligen flyttat tbk till byn,eller
ÄR under inflyttning för att va exakt.
 
Så sabla skönt att bara ta på sej skor och 
jacka och GÅ till firandet.
Sånt gillar en sån som jag skarpt.
 
Nu är det dax för dagens lilla prövning,mer
om den får ni imorr´n,för det är så hemligt
att nästan ingen vet,ingen mer än jag på
det stora hela!
 
Puss & ha en skön helg ♥
 
Glasen i framkant som snart är helt klara!
 
Dom sex bakom har jag lite mer tid
på mej att fixa till,"lite" sa jag!
 
Det blir nog bra vad det lider,hoppas jag iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0