När snön ligger blaskig på taken,då vill jag inte va vaken!

Det är kräksmode nu (ja,inte som i fashion asså).

Kräksläge om vi ska va petiga!

Hade varit lite slapp och loj igårkväll,legat och
softat lite i soffan med en mugg kaffe sådär skönt,
pallrade mej upp vid 01 tiden för att ta ut hundarna
på sista kvällspinket lite smidigt.
 
JOMENELLERHUR att det blev!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla slask,blasksnö som letade sej in bakom
nackhåren och fötterna blev dyngsura!

FAIL!

Glöm att jag överhuvudtaget vill tänka på nån
satans jultomte som iof inte finns.
Glöm att jag vill köpa ett par burkar ansjovis
och i år göra världens godaste Jansson.
 
Lucia,det är visst lucia idag till på köpet.
MEN så jävla kul för alla som skrikit och
tjatat på snöhelvetet,att det kom lagom tills
idag då.
 
Själv bryr jag mej föga,och hade jag varit tvungen
att gå i nåt sketet lussetåg,då hade jag fan käkat upp
både glitter och ljus i ren desperation.
 
Nu behöver jag tack & lov INTE det,det närmsta jag
kommer lucia,är "Luciamysdate" hemma hos "Stora"
& Co i eftermiddag.
Det ska förvisso bli väldigt trevligt och så,men jag
skulle lika gärna kunna kalla det decemberträff.
 
Vi får väl hoppas att det vita slaskeländet försvinner
fortare än tomtens renar galopperar,i annat fall hoppar
jag direkt ner i sängen och stannar där!
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Tänk positivt morsan ;) det är inte nyttigt att vara sådär arg :P <3 ses snart.

2014-12-13 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0